8.6.05

Hvorfor lurer jeg?

Opp gjennom har det samlet seg ting man ikke har funnet ut ennå. Nå, i en alder av 22 år, er det ting man bare bør vite. Jeg skal nå prøve å rette opp dette. Om jeg skal gjøre det, blir jeg nødt til å gå hard til verks og ingenting er for pinlig å ikke vite.

Jeg har for eksempel mange tekster på sanger jeg hørte da jeg var liten som jeg ikke vet hva er. Hva synger Prodigy i sangen «Firestarter»? «I'm the firestarter, come be my cameltaster?».

Mange av spørsmålene kan ligne litt på de Kyrre, i P3, spør om, men det er jeg ikke så redd for. Han får drive med sitt, så kan jeg drive med mitt. Dette er et opplysningsprosjekt, mest for meg selv, men jeg har valgt å la dere se hvis dere vil? Det er opp til dere.

Dersom dere har innspill, ekstra opplysninger, må dere ikke nøle. Jeg er ikke i tvil om at det finnes mye kunnskap i de mange norske hustander. Kom med innspill!

1 kommentar:

Anonym sa...

for en genial side!
og ang. dette med sangtekster så har jeg i ca 25 år trodd at denne synge-for maten sangen går slik:
" Og du som hette Liten Fugl velsign vår mat..."osv
en indianer-sang trodde jeg :)